Dag 94 - Mjölksyra?


Temp. morgon: 5°C
Temp. dag: 18°C

(DAGS ATT TJACKA VANTAR?!)

God morgon på er!
Har precis kommit till praktiken och startat igång min dator. Det känns som att jag rör mig i slow motion och som att någon kastat grus i ögonen på mig, jag må ha varit liiite bakis igår men idag är jag sjukt TRÖTT!

Vad beror detta på? Kanske att vi var på gymmet igår! Det var kul! Jag körde på konditionsmaskinerna (eftersom man kan kolla på Vänner och 2½men där;)) i en timme ungefär. Grejen är bara att det var så seeeent. Jag kom igång vid 20 över 8 ungefär.... Så ni kan ju tänka er när vi var hemma? Halv 11 blev det middag, linsgryta med chorizo (!), ni förstår ju själva hur magen mår av det? hahaha. Jag fick endast i mig en liten klick, mestadels eftersom jag var så himla trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna... Men gott var det iaf... :)
Sen när jag väl kom i säng var det som att skallen bara ville sova men kroppen var ju heltaggad av både träning och mat! Så jag sov inte så bra faktiskt :( DÄRFÖR, är jag en tröttis idag! Skönt att det är fredag i alla fall!!

Efter jobbet igår kunde jag inte låta bli att springa till supermercado och köpa requeson (keso) eftersom Sofie och jag just hade pratat om hur gott det är med keso och avokado! Perfekt mat innan träningen :)



Muuuums. Mandelbröd med avokado och requesonröra!



Blev klar med HäntExtra igår så då knäckte jag SOLO-tidningen ;)



Blev ju tvungen att ta en snabb bild på min HannahMontana-grej ;) (Vad fan heter sånna där
??)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0