Dag 95 - Los Andes!


Upp och hoppa!
Klockan är strax halv 9, det är lördag morgon, jag är nyduschad, sminkad, och sitter nu in sängen med frullen och myser! Idag ska vi åka till Los Andes (1 timmes bilfräd ungefär) för att Marcelas pappa behöver uträtta ett ärende där plus för att besöka Marcelas mammas grav, det är nämligen morsdag här i morgon! Ärendet behövdes tydligen uträttas innan klockan 12, och därför blev det en tidig morgon idag :)

Igår blev det tyvärr inget peruanskt restaurangbesök! Marcelas kusin var på besök så vi gick ett stort gäng till en italiensk restaurang här vid Parque Arauco istället. Jag åt svart fettuchini med skaldjur i tomatsås! Gott! Jag funderade lite på det,,,, jisses vad stolta mami å papi måste vara, deras dotter åt pasta och drack rödvin?! Hahaha ;)
Ikväll blir det peruanskt!



Så här såg jag ut igår när jag gick ut på en promenad efter jobbet.



På pasta restaurangen igår.


Pss! Har hört att man kan plocka avocado från träden i Los Andes!:D Hoppas!

Puss och kram på er!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0