Dag 97 - Bloggtrubbel!


Hej!

TESTING TESTING TESTING...

Har haft lite problem med inläggen här på bloggen, skrev ett lååångt igår morse som aldrig ville visa sig, jag testade att publicera om det flera gånger men det ville ändå inte visa sig! :( Testade en 3e gång för ett par minuter sen så vi får väl se om det kommer upp eller ej,,, det var i alla fall dag 96! Nu till dag 97..!

Temp. morgon: 2°C
Temp. dag: 22°C


Sov jättegott i natt, min säng var så vaaaarm och skön så jag hade verkligen ingen lust att kliva upp i morse! xD Men det blev man minsann tvungen att göra ändå.. Sitter på praktiken och ska väl ta tag i mina små arbetsuppgifter snart,,, senare blir det lunch för alla på ett hotel inne i stan, kul! =) Gillar när det är små "utflykter" på gång, dagen går liksom fortare då =)

Bilder från födelsedagsfirandet igår:



Megatårtan orvar!



Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Hej Hanna tack för alla inlägg du gör, varje morgon läser Mof o jag, njuter av att du kan förmedla det du är med om på ett så härligt sätt,berättar för farmor när vi träffas på gym 3ggr i veckan..flera inlägg som du misstänkte blev det..men vad gör det inget,,,vilken tårta!!! Vad innehöll den?? KRAM..

2011-05-10 @ 20:19:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Åå det är så kul att höra att ni gillar att läsa det jag skriver:) Och det känns jättebra att du kan förmedla allt till farmor och farfar, stort tack, och hälsa dom från mig massor! <3

Haha, jaa, det här inlägget kom visst upp typ 3 gånger,,,,, bättre det än ingen gång;)

Kram på er! Hoppas ni har sol och vårvärme!

2011-05-11 @ 17:02:14
URL: http://supersueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0