Dag 99 - FATTA DAG 99?!


Det betyder ju att det är dag 100 i morgon!!!!!!!!!!! Måste man ju nästan fira på något sätt..? ;)

Hur är läget där hemma? Hoppas ni har sol och värme! Det förtjänar Sverige och alla svenskar efter månader av snö, slask och minusgrader!

Här är det helt okej väder idag:
Temp. morgon: 5°C
Temp. dag: 20°C


Lite mulet och så men det gör inget.. En del av träden är nu alldeles nakna, resten är fyllda med orangeröda löv, jättevackert :) Trots att man vet att hösten alltid leder mot vinter så finns det "något" med den som gör att man älskar den;)

Sååå vad har jag att berätta. Jo, jag är numera medlem på Sportlife! Det är alltså gymmet där jag har provtränat nu några dagar och där även Marcela, Julio, Silvia och Joaquín tränar. Kunde köpa ett medlemskap för 3 månader så det var ju perfekt! 99 000 pesos kostade det,,, Strax under 1500 kronor alltså,, det är väl rätt okej? Helt klart värt det i alla fall! :) På torsdag (i morrn!) ska jag dit för "inskrivning"... Det är en träff med sin typ "PT", då de mäter fettmängd och räknar ut en massa grejer för att tillsammans med ens egna målsättning med träningen (alltså om man vill bränna fett, bygga muskler, etc etc) ska göra upp en träningsplan. Jajamensan, jag ska ge mig på muskelmaskinerna! Läskigt ju! Jag som alltid kör på konditionsmaskinerna och tycker det funkar jättebra i min ensamhet,, hehe^^ Nej men ärligt tror jag det kan vara bra för mig att lyfta lite skrot eftersom jag inte alls använt mina muskler lika mycket och på samma sätt som jag vanligtvis gör hemma med ridningen. Så jag ser det som ett sätt att förbereda mig inför ridpassen sen när jag kommer hem!;)



Annars? Förhoppningsvis åker jag till Viña De Martino i morgon. Som sagt får jag åka dit själv vilket jag vid första tanke ratade på direkten,, Men vid vidare eftertanke blir det en riktig utmaning och så länge man går in i det med rätt inställning så tror jag det kan bli riktigt kul! :)

Måste bara berätta om en rolig grej som hände i morse hahaha. Ni vet en sån där "Hej jag heter Hanna och borde nog bara koncentrar mig på en sak i taget"-grej! Stod och borstade tänderna och sprang mellan TVn och badrummet för att kika lite på nyheterna. Sen när jag skulle spotta,, så spottade jag i toaletten! Ehhh! But why?! Haha, det roligaste var att jag nästan hann stoppa mig själv så att allt hamnade på toasitsen istället för i toaletten. Det är tur att man är lite trög ibland;)

Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0