Det är fredag idag! :D


Häääärligt.
Och vet ni? Jag har faktiskt inga större planer för helgen och det känns rätt skönt! Jag ska gå ut med Vale, Marcelas kusin, i morgon kväll men annars har jag ingenting inbokat. Tror ceroo Provincia tog kål på oss lite grann i lördags så vi klarar oss nog utan större äventyr den här helgen! ;)

Har inte så mycket att göra på praktiken idag så det är lite halvsegt. Slutar i alla fall vid 5, då ska jag cykla till gymmet och sen ska jag göra fredag på riktigt! Vet inte hur kvällen kommer se ut om det blir lugnt hemma med Silvia eller om vi hittar på något, MEN VIN det måste jag ta mig ett glas idag. Muuumma!

Sitter och knaprar på det som blev över av min snabbmüsli som jag gjorde till frukost i morse. Havregryn och hackade nötter rostade i en torr stekpanna, hur gott och nyttigt som helst och perfekt att ta med sig som mellanmål =)



Ingen mer bergsbestigning än på ett tag! ;)


Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Hej o hå!!! Du blandar hejdlöst..vin o musli,,kombo får prova när du kommer hem,,vilken underbar tid...faktiskt så känns det som jag åkså besökt Chile och det för att du är så suverän på att förmedla allt.PUSS

2011-05-27 @ 18:16:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Haha, ja det lät väl som en härlig blandning?;)



Kul att höra att ni läser och upskattar det jag skriver!!:D Det blir som en liten dagbok, där jag sparar alla mina minnen =)



<3Puss!

2011-05-27 @ 18:43:38
URL: http://supersueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0