Gym?


Ungefär 45 min kvar på den här arbetsdagen.. Har lite ont i huvudet, det kan inte vara nyttigt att sitta och stirra in i en datorskärm dagarna i ända? ;P

När jag kommer hem ska jag ut och sträcka på benen en snabbis sen ska jag Marcela och Julio åka till ett gym som ligger i närheten för att kolla runt lite. M och J brukar tydligen gymma där under vinterhalvåret så nu ska vi dit och se om vi kan skriva in mig också, hehe. Jag är ju van att springa ute året runt (inklusive svensk vinter!) men i och med att luftföroreningarna tydligen blir värre här på vintern (har något med temperaturen att göra tror jag) och att det dessutom blir mörkt rätt tidigt nu, så känns det som att även jag skulle kunna föredra att träna på gym de kommande 3 månaderna. Dessutom kan jag träna tillsammans med både Julio, Marcela och Silvia och Joaquí som också har gymkort där =)

Så det blir kvällens aktivitet! :)



Oj va fina mina skor var när de var nyköpta! Nu är de mer åt det grå hållet...;)


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0