Kvällens + helgens planer!


Klockan är 20 i 4 på eftermiddagen här i Chile och det börjar närma sig HELG. Klockan 5 infaller den varje fredag för min del här :)
I alla fall. Tänkte att jag ska gå igenom kvällens och helgens planer lite smått för jag vet nämligen inte när jag kommer ha tid/möjlighet att uppdatera nästa gång.

Ikväll är det DADDY YANKEE konsert som gäller!! Ska bli så sjukt kul att få gå på en riktig reggatonkonsert!!!!! Ska dit med Vale, en kusin till Marcela som är lika gammal som jag. Vi ska mötas upp i stan vid halv 8 och sen ta oss mot Movistar arena, konserten börjar vid 9! GAAAAAAAH, jag är så taggaaaad!! Jag älskar ju reggaeton och trodde aldrig jag skulle få chansen att höra det live!!

I morgon blir det nästa äventyr! Då åker jag med Marcela och Julio till Algarrobo där Julios föräldrar har ett hus. Vi ska stanna där till söndag, mest för att göra en helgutflykt och så att jag får se lite fler ställen av Chile. Superkul!:) Tror även det är där som ett av poeten Pablo Nerrudas hus finns, eller? I sånna fall blir det nog ett besök dit också! :)

Sen på söndag blir det min definitiva flytt till Silvia!

Som sagt, vet inte när jag uppdaterar nästa gång men förhoppningsvis blir det i morgonbitti! :)

Ha en underbar helg!!

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: kusin denice

Hej! Om det är keratinslingor i så kan jag det! Det är ett slags lim skulle man kunna säga. Om det är det så kan jag det. Hoppas du har det bra där borta!

Kram Denice

2011-05-14 @ 21:52:49
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0