Mycket på gång!


Just nu känns det som att min vardag är helt fullspäckad! Jag älskar när det är så!:D Jag älskar att ha saker att göra, särskilt när det händer mycket olika saker!
Samtidigt glömmer man lätt bort att vila, man måste planera sin tid och man får ofta välja bort ett och annat.

På sista tiden har jag gått och funderat lite grann på vad jag gör med min tid här i Chile och jag har kommit fram till att jag förmodligen ska kolla om jag kan gå ner lite i tid här på praktiken för att hinna med annat. Jag jobbar ju 8.30-18.00 mån-tors och på fredagar slutar jag klockan 17. Så på vardagarna hinner jag max med en sak utöver jobbet.
Jag stortrivs på praktiken! Ja älskar människorna, läget, kontoret, tidningarna och arbetsuppgifterna. Verkligen! Men jag har inte så himla mycket att göra och ganska ofta känner jag att jag sitter och fyller ut tiden med att surfa och så.. Så det som vore toppen är om jag kan jobba fram till lunch, kl 14, och sen inte komma tillbaks efter lunchen. På så sätt skulle jag till exempel hinna gymma på eftermiddagen och sen träffa folk och göra annat kul på kvällarna =) Dessutom så går jag ju i sånna fall endast ner 3 timmar i jobb, vilket egentligen inte är så mycket.
Men som sagt, det här är endast funderingar hitintills, vi får se hur det blir...:)
Vad tror ni? Låter det galet?


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0