Nyhet!


Heej!
Klockan är halv 6 här i Chile och jag har lite nyheter att berätta!
Fick veta idag att min önskan om schemaändring gått igenom!! =) Från och med nästa vecka kommer jag jobba mellan 8.30-14.00 och på så sätt ha mer tid för att göra annat under eftermiddagarna =)
Vill än en gång påpeka att det inte är för att jag inte trivs, utan för att jag känner att jag vill hinna se och göra lite mer saker på dagarna än jag hinner med för tillfället.
Nice! Bara man tar sig mod att fråga så kan man ju faktiskt forma vardagen lite som man vill ;)

Avslutar med att visa en bild från igår som jag fick skickad till mig alldeles nyss! =)




Pam, Stephi och jag!
Nej mami, jag är inte gravid, vet inte vad som hände med min blus där! ;)


Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0