Onsdag eftermiddag...


Snart dags att gå hem från jobbet:)
Idag har jag haft en massa olika smågrejer att göra, sånt gillar jag! Bland annat har jag förberett mig inför morgondagens viñabesök, har letat roliga hotel i Europa att skriva artiklar om, mailat och frågat efter bilder osv. Den sista grejen gillar jag eftersom min engelska blir en användbar och uppskattad egenskap ;)

Tog två fina höstbilder påvägen tillbaks från lunchen:





Nu ska jag tagga till supermercado och handla lite smågrejer, sen förhoppningsvis ut på en snabb joggingtur och sen träffa Sebastián för att planera en eventuell resa till San Pedro de Atacama, norra ökendelarna av Chile! :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0