Shopping...


Har varit två turer till mallet idag xD Så kan det gå när man har nära till köpcentret hehe..^^ Gick dit själv en stund mitt på dagen i jakten på ett par nya jeans! Jag tog inte med mig så många par hit dels eftersom jeans väger ganska mycket och sen för att jag skulle komma hit mitt i sommarn och därför ha god tid på mig att köpa nya jeans istället..^^ Ja. Nu är det höst och JAG BEHÖVER JEANS!

Dessutom är jeans bland det värsta jag vet att handla. Har jättesvårt att hitta modeller som sitter snyggt, är bekväma och inte kostar en förmögenhet.... Jag tror jag provade runt 10 par. Precis när jag tänkte ge upp hittade jag "rediga" jeansleggings. Så 2 par sådana, ett par ljusgrå och ett par svarta, plus ett linne fick följa med hem.

Efter lunch åkte jag dit igen med Marcela och Julio. Den här gången för att kika runt i Casas&Ideas, en affär som man kan jämföra med..... Åhléns, Mick och Lagerhause typ :P Jag köpte en ny liten skrivbok och en blå brödform i silikon! ;)



Detta gick på ungefär 30 000 pesos,,,, vilket är cirka 400 spänn =)

Snart kommer Marcelas kusin och hennes argentinska kille över. Han är en riktig mästare på pizza så det är vad som ska lagas ikväll! Känner mig sugen på att gå ut! Får se om det blir så eller inte :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0