Peruansk matupplevelse


God morgon =)
Igårkväll efter kakbaket och stök i köket så åkte vi in till stan för att äta på en peruansk restaurang. Seriöst, det var SÅ gott. Alla här säger att det peruanska köket är mycket bättre och godare än det chilenska och att man definitivt måste testa att äta peruansk mat även fast man är i Chile Det var en riktig smakorgasm kan jag säga! Jag åt en skaldjurstallrik med ris, yummie =)



Julios tallrik, "mariscos de jardín" (trädgårdens skaldjur), den såg inte lite god ut =)



Pisco sour!



Ett av rummen på restaurangen, full av peruanska målningar



Dagens frulle!


Nu väntar söndagsjoggingen!

BTW!!
Igår när vi åkte bil så såg jag, på väldigt långt avstånd men ändå, en gräsbana med hinder och massa hästar och ryttare som red runt och tränade!:D Hästvärlden finns alltså här med... :) Jag blev alldeles varm inombords när jag insåg det... ♥

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0