Dag 67 - Mycket pa G!


Hej!
Nu har jag en hel del grejer att beratta! Kan borja med gardagen :)

Julio, Marcela och Javiera kom antligen ivag pa sin USA resa! 2 veckor ska de spendera i Miami och Orlando. De ska ga pa disneyland, seaworld och en massa andra parker och mall och forhoppningsvis ha en underbar semester:) Jag akte med till flygplatsen och vinkade av dom tillsammans med en massa slaktingar. Pa vagen hem slappte Julios foraldrar av mig hemma hos Jossan och Tomas dar jag fick lite kak och sen blev det utgang:) Min forsta dansnatt har i Santiago och det var galet kul! Dansade nattenlang och var inte hemma forran vid strax efter 5 i morse. Trott men glad tjej :)

Idag har jag varit ivag till en "skonhetssalong" med Silvia. Jag namnde en gang att jag skulle vilja testa gora hairextencions, vilket hon berattade for sin harfrisorska som blev alldeles till sig eftersom hon tydligen alskar nordiskt har. Sa idag fick jag folja med dit, de visade mig haret och hur allt gar till men eftersom de inte har min farg inne for tillfallet sa far jag vanta lite. Hon ville dessutom ha min klad- och skostorlek och mitt telefonnummer och helt plotsligt hade jag tydligen blivit en eventuell harmodell!:S Hjalp! Hahaha, spannande! Det vore i alla fall skitkul!:D Jisses vad mycket ovantade grejer jag far vara med om har...

Sen till nasta grej. Ikvall ska jag pa COLOCOLO FOTBOLLSMATCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ar galet taggad!!!!!!! Ska dit med Silvia och Luis sa jag ar i goda hander Mami och Papi ♥ Ska forsoka ta en massa bilder och givetvis maste jag fixa en troja!! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Härligt Hanna hoppas du hittar en tröja,att ta med dej hem,farmor o jag har nyss läst din blogg, du känns inte så långt borta när du berättar vad du gör på andra sidan jordklotet kram från oss...

2011-04-09 @ 21:24:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Puss på er också!:D Kul att ni kan visa farmor :D<3

2011-04-11 @ 04:14:40
URL: http://supersueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0