Kontoret


Tänkte att jag kan visa några bilder från min arbetsplats :) Det är trots allt där jag spenderar största delen av min tid för tillfället. Bilderna är från det nya kontoret, det gamla fotade jag aldrig. Tog bilderna i morse eftersom det visade sig att jag var först på plats. Jag gillar inte riktigt att ta fram kameran,, känner mig så "turistig" då... hahaha.







Ganska så fint, eller hur? :) Ni kanske ser min väska på bordet till vänster på den nedersta bilden, där är i alla fall min plats :) 

Enjoy;)

H

 


Kommentarer
Postat av: barbro

Det ser jättefint ut där du bor o arbetar på dagtid,förstår att det känns lite kymigt att fota hela tiden, men å andra sidan är det ju ditt jobb även om det vänder sig till oss här hemma...Puss..

2011-04-08 @ 19:28:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0