Jogging!


Hej på er!
Förberedelserna för födelsedagskalaset är i full gång. Jag vet inte riktigt hur många som kommer och vad det ska bjudas på (pisco sour förstås), men det blir nog bra ;)



Dagens lunch: Tonfisk med ägg, avokado, paprika och bröd :D

Idag var jag riktigt seg på eftermiddagen! Berodde säkert på värmen, och på att det blev lite för lite sömn under helgen xD Jag tog i alla fall med mig mina skolböcker, en filt och min ipod och gick ner till parken som är precis utanför huset och la mig i skuggen ett tag. Det var riktigt skönt!
Vid halv 7 kände jag att det var dags att piggna till lite och bestämde mig därför för att komma igång med joggingen. Det var fortfarande jävligt varmt ute och även fast jag sprang rätt så mycket i skuggan så kändes det som att jag skulle dö! Max 40 min pallade jag sen fick det bli lite situps här hemma ^^ Tror inte mina lungor är så vana vid varken värmen eller den avgasfyllda luften, dessutom var det ju 2 veckor sen sist jag sprang. Det var mina bortförklaringar, hehe. Rätt så bra sånna tycker jag ;)
Jisses, el cerro känns faaaaaar away,,,haha! Men en dag ska jag klara det! Får vänja kroppen lite helt enkelt ;)







Saknar er där hemma enormt mycket!! Nu har jag kommit till en sån där fas då man har börjat vänja sig vid kulturbytet och kommit in i nya rutiner, det är spännande, men samtidigt längtar man hem :) Älskar er familjen!  <3

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: soff

snygga skor... men jag får väl hoppas att du springer i shorts med tanke på hur jävla varmt de är där borta nu.. inga långbyxor, då kommer du ju dö

2011-02-15 @ 14:13:10
URL: http://nightdreamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0