Reseblogg!


Hej på er!
Som ni ser har jag skaffat mig en reseblogg för mitt kommande äventyr i Chile. Jag kommer försöka uppdatera så ofta som möjligt så att ni här hemma kan hänga med och se vad jag har för mig där borta på andra sidan jordklotet! ;)

Ett STORT tack till min kära vän Madde som har fixat allt på den här bloggen. Jag kom på namnet^^ resten har Madzie fixat och jag tycker hon har gjort ett sjukt bra jobb!! Tack tack tack!! Utan dig hade den här bloggen sett förskräcklig ut... ;)

Nu till självaste resan.. Det bär av IDAG! Sitter hemma och käkar rulle med Mami. Har redan hunnit med en sväng till mormor och morfar för ett litet kramkalas och sen en tur ner till stallet för att pussa lite extra på Olympus och sen släppa ut dom i hagen.
Nu har jag ett par timmar på mig att ixa det sista med resväskorna, sen vid lunchtid så åker vi.. :)

Får se om jag hinner med ett inlägg på arlanda, hoppas det! :D



Vi ses i augusti arla lättyoghurt vaniljsmak!


Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Peter

FIRST!



Lycka till å se fan till å uppdatera mucket =)

2011-02-01 @ 18:32:59
URL: http://artnr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0