Dag 135 - Grönt ljus!


Temp. morgon: 3°C
Temp. dag: 14°C

Dagens frukost: Havregrynsgröt kokad på mjölk med kanel, vanilj och stora sultanrussin, toppad med fruktyoghurt, kiwi, mhakifrukt och krossade valnötter. Kokt ägg och kaffe!

Halloj!
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Idag är det kallt i Santiago!! Till och med lilla svenskan tycker det är kyligt!xD Det gick jättesmidigt att komma till jobbet idag. Dels för att jag kom iväg några minuter tidigare än vanligt men även för att det var grönt vid ALLA trafikljus :D Ni vet en sån där dag då slumpen är till ens fördel och allt bara flyter på så himla fint! Ska spara den här dagen jag kan plocka fram den ur minneslådan en sån där dag då det är precis tvärtom, då man har en bad hairday, det regnar och precis ALLA trafikljus slår om till rött just när jag når fram till dem. ;)

Planer för dagen?
Vet inte riktigt.. Blir lunch med Marcela tror jag och sen kanske en sväng förbi parque arauco. Sen blire gymmet =) Och i morrn är det fredag igen! Dagarna rullar på!



Dagens klädsel: Dubbla tröjor, poncho, skinnjacka, halsduk, vantar, grövsta jeansen och mina tjockaste skor!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0