Dag 142 - Turist!


Temp. morgon: -1°C
Temp. dag: 18°C


Dagens frulle: Havregrynsgröt kokad på mjölk med kanel, vanilj och hackade mandlar, toppad med bananmos kryddad med kanel och valnötter. Kaffeeeee!! =)

God morgon :)
Måste börja med att berätta hur underbar Ester är. Kolla bara vad fint hon hade gjort i ordning åt mig när jag kom tillbaks från gymmet igår kväll! Det var extra uppskattat eftersom jag kom hem helt slut i armar och ben efter att ha fått ett nytt program på gymmet =)

Bilder kommer... Billduppladdningen funkar inte just nu! :P

Idag ska bli en riktig turistdag! När jag slutar vid 2-tiden så ska jag "hem" för att äta lunch med Marcela, sen ska jag promenera över till Parque Arauco för att möta upp Jossan. Vi ska eventuellt åka en 2-timmarstur med en turistbuss genom hela Santiago, det beror dock lite på priset... Annars har vi lite muséum, bland annat ett modemuseum, i sikte som vi kan besöka! =) Det var kallt i morse men det är klart på himlen, solen skiner och det känns som att det kommer bli en riktigt fin dag!

Jossan åker ju hem om mindre än 2 veckor och eftersom jag ska resa både den här och nästa vecka så har vi inte många tillfällen kvar att ses!! :/ Det blir i alla fall 100% turista idag och och sen ett barbesök nästa vecka! :D Nästa gång får bli på Wayne´s Coffee, Åhléns, The Soap Bar eller något annat trevligt ställe i STOCKHOLM! =)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0