En solig fredagseftermiddag...


Ååå vad skönt med fredag!!
Slutade jobbet som vanligt vid 2, då blev det lunch och sen kunde jag inte låta bli att ge mig ut och strosa lite på gatorna i solen.. Det är liksom extra skönt när det är fredag! Unnade mig en kaffe med vaniljsmak på Starbucks, satte mig ner på en solig gräsplätt med min SOLO-tidning som jag gått och spart lite på och njöööööt.
Tog lite bilder som jag tänkte visa er också! :)



Kan ju inte vara nyttigt att bo granne med Starbucks...



Mysigt i solen! :) Alltid lika kul när de frågar efter mitt namn för att skriva på muggen. "Hanna" säger jag, "Ahaaaaa como Hanna Montana?????"  Hahahaha. Seriöst, ALLTID!!



Gatan där jag bor :P



Porten!



Stoooort hus. Vi bor på 2a våningen :)



Behöver jag ens säga att jag har svårt att komma ihåg gatunamnet?



Receptionen som tycks finnas vid alla lägenhetshus. Den är dessutom bemannad dygnet runt eftersom man annars inte kan komma in xD


Men än är det inte helt fredagsmys! Först ska jag och Marcela gå på spinning på gymmet!! Mellan 7 och 8 ska vi svettas men sen....sen däremot! Då ska vi tillsammans med Julio minnsann unna oss ett besök på en peruansk restaurang! :D

I helgen? Inga storslagna planer än så länge. Blir eventuellt ett besök till la vega (matmarknad) i morgon förmiddag eller kanske ett danspass på gymmet... Sen på kvällen ska jag gå ut med Vale! :)
Har hört att ni ska få toppenväder hemma i Sverige i helgen!! Njuuuut!! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0