Goooood Juuuul....


..... Kronans Droghandel önskar Hanna!!

Igårkväll åkte jag en snabbis till Parque Arauco i jakten på BurtBee's produkter som min kära Mami bett mig köpa hem eftersom hennes jobb är sugna på att börja sälja dessa. De finns på särskilda utvalda Falabella butiker här i Santiago, bland annat den i mall Parque Arauco som är det mallet jag oftast går till när jag ska handla något :)







Skulle köpa en duschtvål och ett läppbalsam. Givetvis fanns det typ 10 olika dofter på alla dessa saker... Jag försökte köpa det som var så basic som möjligt men jag ska nog smyga dit någon dag och köpa något till mig själv... Himla spännande produkter! Så ni får ta er till Kronan sen och tjacka! :D

Nämen, det här blev ju inte alls ett reklamigt inlägg... Mami, Kronan kan ju skicka checken till min mail! ;) Mohahahha!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0