Hay que aprovechar!


Man måste ju passar på! ;)

Sitter i sängen och softar med datorn en stund såhär på kvällen :) Lite senare ska jag åka in till centrum till Jossan, hon och hennes kille skulle ha lite folk över ikväll och sen förmodligen gå ut så jag tänkte haka på dom :)
Det är liksom sista chansen jag och Jossan kan gå ut en helgdag tillsammans! Nästa helg är jag i La Serena och helgen efter det är jag i San Pedro de Atacama plus att Jossan åker hem den söndagen!
Jisses. Jag kommer ihåg när vi satt i skolan tillsammans och jag frågade: Vilket dautm åker du hem? 3 Juli, svarade hon. Det kändes ju som en evighet men snart är vi där :P

Några bilder från igår:



Nån hittade en hatthylla..?



Och sen en gammal ridpiska!




...som användes på flera roliga sätt^^ Här ser ni hur födelsedagsbarnet ger sin pojkvän smisk, hihi! Älskar bilden!



Sen utan hattar! xD



Såå. Två utekvällar irad, skoj! :) Känner för att dansa ikväll!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0