Miniferia!


Halloj!
Mätt i magen ligger jag nu hemma i sängen och softar lite innan jag ska till gymmet!:D Åt en jättegod tortilla till lunch hemma hos Julio och Marcela sen hojjade jag hemåt.
Vid Escuela Militar, en ganska stor tunnelbanestation här i närheten, så har de den senaste tiden haft en liten mini frukt/grönsaksmarknad varje tisdag och torsdag. Jag har länge velat gå dit och kika lite så idag tog jag tillfället i akt :) Lämnade cykeln hemma och sen traskade jag ut på gatan, köpte med mig en kaffe från starbucks och gick dit. Fick såklart VÄÄÄÄÄLDIGT mycket hjälp hihi, "señorita señorita, te ayudo??" :)
Kom hem med 2 rödbetor, 3 fujiäpplen, 3 päron och 2 pepinosar, alla i size BIG! Det gick på ca 50 spänn =)





Nu ska jag som sagt gymma, sen följa med hem till Claudia :) Ska bli spännande att se hur långt hon kommit med min poncho! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0