Snart dags för lunch!


Temp. morgon: 8°C
Temp. dag: 13°C

Nu har regnmolnen börjat skingra sig och solen kikar fram även här i Santiago =) Härligt att det endast är 20 min kvar av arbetsdagen, sen blir det lunch och sen får vi se vad dagen har att bjuda på... :)

Har känt mig lite extra hemlängtande de senaste dagarna.. Vet inte riktigt vad det beror på. Men jag antar att jag har kommit till en punkt på min resa då det känns som att jag har varit här väldigt länge, samtidigt som det är vääääldigt långt kvar...Det är inte så att jag vill härifrån, verkligen inte xD Jag ska njuta av de 2 månaderna jag har kvar här och de lär ju gå fortare än jag tror eftersom jag har massor av saker kvar som jag vill göra!:D
En annan anledning är att Sverige håller på att övergå till sin absolut mysigaste, vackraste och charmigaste tid,,,, sommaren!! När jag läser alla facebookuppdateringar om rosévin på terrasen, en eftermiddag på stranden (!) och sena, varma, myggiga, ljusa, svenska sommarkvällar så kan man ju inte låt bli att längta hem lite grann... ;)

Hoppas ni njuter av svensk sommar, så ska jag passa på att njuta av spontanitetens hemland där människorna är galet sympatiska, där 95% av männen har mörka ögon drunkna i, där man går ut och käkar vid 11 tiden på kvällen, där man betalar 20 spänn för en romdrink, där man äter empanadas och där man lever med mañana mañana tänket... ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0