Träningsresultat!


Lycka!! :D

Har precis kommit tillbaks från min månads-evaluacïón på gymmet och resultaten var jättebra!!

Tidigare vikt: 53.3 kg
Nuvarande vikt: 53.4 kg

Tidigare fett: 14%
Nuvarande fett: 15.9 %

Det går alltså åt helt rätt håll! Jag har dessutom lyckats bygga sammanlagt 1 kg i muskler, minskat på fettet runt armar (ja, jag vet att det låter konstigt eftersom jag hade riktiga kycklingarmar redan innan men det är faktiskt sant!) och lagt på mig muskler där i stället. Både överarmar och lår har blivit rundare och finare så det känns jättekul att resultaten inte bara syns på pappret, utan i verkligheten också och att de dessutom känns! Fortfarande behöver jag komma upp till 18% fett men annars är det bara att köra på som jag gör =) Det känns jättebra!! :D



Nån dag nu i veckan ska José Luis (min tränare) gå ett varv på gymmet med mig och så ska vi lägga om träningsplanen och testa lite nya maskiner och göra lite nya övningar. Tänkte fråga om det finns nån övning för att bygga lite rumpa! Hahaha kan man göra det..?! Jag har ju inte mycke till rumpa jag inte... xD

Enjoy;)

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0