2 månader kvar!


Jag höll nätan på att glömma...!
Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag åker hem till Sverige! Jag åker nämligen den 27 juli.
På ett sätt så känns det som att 2 månader är en rätt lång tid,, men samtidigt har de 4 månaderna jag har varit här (speciellt de 2 senaste) gått så jäkla fort så det är läskigt!
Jag har dessutom massor av saker kvar att göra och 8 helger känns väldigt lite för att hinna med allt! 

Måste erkänna att det känns tvetydigt när jag jag tänker på att åka hem. Jag längtar massor, men ju närmare jag kommer deste mer känner jag att Chile är ett land som har gjort intryck på mig och jag kommer sakna alla jag har lärt känna här något så otroligt mycket!! 

Sverige och Chile ligger typ så långt ifrån varandra som två länder på ett runt klot kan göra^^ Det är ju lite knasigt, men samtidigt finns det ju flyg och man kan ju faktiskt, på 24 timmar, ta sig från punkt A till punkt B! ;) Det tackar vi tekniken för! :D
För hoppningsvis kan jag få ihop pengar för att åka hit om en sisådär 2-3 år igen,,, och då gärna med familjen!:D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0