Dag 105 - Svettigt värre...


Känns lite lustigt men det finns faktiskt ingen mer passande rubrik än denna!

Igårkväll cyklade jag nervöst till gymmet för att få min träningsplan, dvs vilka maskiner jag ska göra med vilka vikter och hur många gånger etc. Jisses, det gick bra men det var tufft! Jag vet själv att jag har en uthållighet som heter duga men muskler,,, det har jag då inte! Jag är klen som en liten mus och det fick jag minnsann känna av igår, haha!

Under "la evaluación" som jag gjorde förra veckan, då man mätte och vägde och grejade, så kom det fram att jag har för lite fett på kroppen. Eller, för liten "andel" fett på kroppen. Min vikt är bra men procentuellt sätt har jag 14% fett på kroppen, vilket bör vara 18. Så nu har jag fått en träningsplan och order om att äta ordentligt med kolhydrater till lunch och proteiner med sallad till middag. Ska försöka ge detta en ärlig chans så får vi se om jag känner mig starkare och har lite mer muckler om 2½ månad! ;)

Nästa svettiga grej är att jag cyklade till jobbet idag. Det tog ungefär 20 min men jag hade ju alldeles för mycket kläder på mig (det går dessutom uppför hela vägen,,, bättre sen när jag ska hem) så när jag kom fram var jag ju alldeles blöt och håret känns skitäckligt, usch. Jaja..

Eftersom jag inte har några passande "svettbilder" till detta inlägg (tack och lov) så tänkte jag passa på att visa två skojjiga grejer som vi upptäckte på restaurangen vid Isla Negra, Pablo Nerrudas hus, i helgen. En del kända ansikten åker tydligen också till Chile... ;)



Hmm,, en kändistavla, spännande!



Nämen! Är det inte Göran så säg?!



KUNGEN! GAAAAH. Hahahaha.



Supersueca vill inte vara sämre utan fotograferas på samma ställe som det svenska kungaparet ;)


Våran guide berättade om när kungen och drottningen var på besök där. Tydligen var Drottningen väldigt kärleksfull medan Kungen var seriös, haha!
Dessutom så fanns det en känd trästaty inne i Pablo Nerrudas hus som föreställde en kvinna som hette Jenny (Yenny?) Lind! Hon var tydligen en svensk operasångerska men jag måste erkänna att jag faktiskt inte vet vem det är.. Nån som vet? Det var tydligen en väldigt speciell kvinna för Pablo Nerruda... :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0