Dag 108 - Har redan smygstartat helgen!


Temp. morgon: 7°C
Temp. dag: 15°C

Hej på er!
Hur mår ni? Jag mår toppen! Det är ju trots allt fredag!;) Jag har en massa kul grejer i helgen att se fram emot men jag smygstartade faktiskt allt lite grann redan igår!

Körde ett tufft pass på gymmet efter jobbet. Först 10 min uppvärmning på "gå/spring-maskinen", en runda bland skrotlyftarna fokuserat på ben/lår och sen 30 min jogging som avslutning. Det känns idag kan jag säga!
När jag kom tillbaks från gymmet blev det middag, en jättegod spenat och tonfiskpaj som Ester hade gjort. Vid 10-tiden kom Luis (Silvias fästman) dotter Javi och hämtade upp mig. Hon hade nämligen bjudit med mig på en carrete hos en av sina universitetskompiar för att fira dennes avslutade studier! Det var jättemycket folk men jag hade hur trevligt som helst och fick dessutom öva spanskan rejält. Är dock glad över att jag lät piscon va igår och höll mig till vinet ;) Kom i säng vid halv 2 så idag är jag lite sådär lagom trött, hade INTE varit kul med en baksmälla på det...!
Hallå, vad är det som har hänt egentligen?! Sen när blev jag sådär eftertänksam och ansvarsfull? ;)

Idag har jag jobbet fram till klockan 5! Sen blir det en sväng till gymmet och därefter ska jag träffa Jossan för att gå ut och käka tapas! Vi har inte setts på evigheter så vi har en del att catch up! :)
Men det blir en lugn kväll har vi kommit överens om, hon ska nämligen på ett bröllop i morrn och jag ska upp tidigt för att bestiga en cerro med Marcela och Julio! Nu blir det av!:D
Har även en utgång planerad med Vale, Marcelas kusin, på lördagkvällen. Känns som att söndagen gärna får bli en riktig "fomingo" den här helgen! ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0