Dag 116 - Feliz cumple hermanita!


Heeeej!
Idag är ju faktiskt ingen vanlig dag.... för det är ju LINDAS födelsedag!!!!
Linda och jag umgås inte lika mycket nu som vi gjorde för 10 år sen, men vi är inte mindre vänner för det =) Tvärtom, är Linda en av de som alltid kommer betyda mycket för mig vad som än händer, och eftersom jag är i Chile nu och inte kan vara med och fira henne där hemma så känns det extra viktigt att skriva ett litt inlägg till henne =)







Jag minns fortfarande hur tydligt som helst när vi, två småpluttar, äntligen tog oss mod till att hälsa på varandra på en hoppträning på Veda. Samma natt sov jag över hos Linda, och VIPS, så var vi oåtskiljaktiga! Hahaha. Sen följde massor av roliga år med bus och skoj. Kommer ihåg när vi gjorde en hösttavla, när vi gjorde upp en eld utanför erat hus fast att vi egentligen inte fick, när vi chattade med Gregory och Osvaldo (say no more! hahaha), när vi bodde tillsammans i det där läskiga huset med döda djur under emn fälttävlands tävlingshelg, när vi var på ridläger på Strömsholm, när vi slog vad om det fanns ett bildmärke som hette Lincoln (I lost förstås... ), när vi gjorde sushi, när vi badade med hästarna vid badberget, när vi åkte till Spanien... JA! Som ni märker har vi gjort en massa galna grejer tillsammans!
Och icke att förglömma, så har ju våra andra små gullpluttar Vicki och Hanna, varit med på de flesta av grejerna! ;) Minns när vi 4 byggde ihop våra två bäddsoffor på Sunnerstavägen till en stor spjälsäng, fylld med kuddar, där vi sedan hade kuddkrig och låg och pratade i timmar tills vi somnade...  LINDA, var alltid den som hade svårast med att hålla snattran när mina päron kom in och bad oss vara lite tysta eftersom klockan var 2 på natten! Hahaha, Limpan klarade av att viska i ungefär 30 sekunder, sen var hon igång igen,,, hahahaha! ;) Vi pratade ganska ofta om framtiden,,, Undrar hur det kommer vara när vi är typ 20?! Kommer vi vara vänner då? Kommer vi fortfarande umgås? Och jisses, here we are!! Kan ni fatta?! Åren har rullat på som bara den och ni 3 är fortfarande några av mina bästa vännr!! Som det känns nu så är jag helt säker på att om vi låter det rulla på 10 år till,,, så kommer vi fortfarande vara lika bra vänner! Lite rynkigare kanske.. Plus att det är möjligt att vi har bytt ut vinkvällarna mot eftermiddagsfika med barnvagnarna på IKEA^^ ;) Hahaha, vi får väl se! ;)

I alla fall!
STORT GRATTIS TILL DIG MIN VÄN IDAG PÅ DIN 19 ÅRSDAG!! TÄNKER PÅ DIG OCH HOPPAS DU FÅR EN HELT UNDERBAR DAG! Jag är säker på att Emanuel kommer skämma bort dig rejält! ;)
 


Och OBS!
HANNA, du drar ju fan en månad efter att jag kommit hem!!!!!!!!!!!! Jag tycker att vi planerar in en dag för att ses alla 4 redan NU?! Vad säger ni brudar?

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0