Dag 90 - Solsolsol


Temp. morgon: 6°C
Temp. dag: 26°C

Idag är det en härlig dag här i Santiago! Solen skiner och det är runt 25-26 grader, så härligt! Det ska tydligen vara såhär "lagom" varmt hela veckan vilket känns superskönt. Då slipper jag nog frysa om fossingarna och näsan :)

Den här veckan kommer innebära en hel del förändringar. Till helgen kommer jag nämligen byta boende och flytta över till Julios syster Silvia. Det känns både bra och dåligt. Jag trivs så himla bra hos Marcela och Julio! Dels så funkar vi så bra ihop som människor, jag tycker jättemycket om lägenheten och mitt rum och jag har dessutom börjat känna mig som "hemma". Ni vet sånna där småsaker.. som att jag hejjar och småpratar med de i receptionen, jag vet var jag hittar det mesta i närmaste supermercado, jag har mina joggingrundor... Allt sånt kommer ju ändras nu :P
Men samtidigt, så var dealen så från början :) Och Silvia är hur snäll som helst så jag är säker på att jag kommer trivas lika bra där :) Det bli lite längre från praktiken men förhoppningsvis kan jag få låna en cykel och då kommer det gå ganska fort, runt en kvart tror jag, för mig att ta mig dit :)
Så det blir nog bra allting!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0