I Hannas badrum!


Ja. Det är inte förrän man kommer hem med en ny tandborste som man inser hur välanvänd den gamla verkligen var...^^



Vet ni. Jag behöver expertråd! Jag har stött på ett för mig HELT främmande problem! Hur fan får man håret platt och slätt?! I hela mitt liv har jag gjort allt för att få lite volym på mina nordiska strån men nu när jag har fått dit lite fejkhår så är det plattång och straight som gäller för att det ska se fint ut :)
Någon som har tips på schampoo, spray, mousse eller andra produkter som funkar för att göra håret riktigt slätt och fint? Mitt äkta hår är ju verkligen inte krulligt men det blir lite "vågigt" och sött i topparna, något som jag i och för sig tycker är jättefint och är jätteglad över men tillsammans med löshåret så framhäver ju detta skillnaden på det riktiga- och löshåret.

Så. Nu ska vi inte komma av ämnet här i bloggen! I fortsättningen blir det mer Chile och mindre löshår. Det kan jag lova!!

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Hej Hanna!Skillnaden är den ...trot eller ej..levande hår eller icke levande hår,på med saltvatten här finns det på flaska..KRAM.

2011-05-21 @ 19:59:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0