Terrass!


Har faktiskt glömt att visa 2 saker från mitt nya "hem" här i Chile...

För det första... min terrass!! Jajamensan, jag har visst en egen terrass till mitt rum! Jättemysigt! Men det är ju höst och kyligt nu så jag har inte använt den och tvivlar på att jag kommer göra det...:P Kanske kan hitta en tid då solen ligger på så man kan sätta sig där med en kopp kaffe? :)



För det andra... en familjemedlem! Bruno, en 1-årig bulldog (eller är det en pitbull?) som är med vild än tam. Han är rätt ohyfsad och jag vill inte veta hur han kommer att vara när han är könsmogen och själv fattar vilken muskelknutt han är. Jag försöker se till att han ska ha respekt för mig, däremot tänker jag inte ge mig på att försöka uppfostra honom, det är inte mitt jobb.



Haha, japp! Så ere!
Sitter och smaskar äpple med hemmagjord snabbmüsli till mellis. Sen blir det hem för att byta kläder och sen ge sig av mot gymmet =)

Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0