Cykeltur i Santiago


Heej!
Nu har jag kommit in efter ett par timmar med cykeln i stan! Jag och Sebastian, en kollega från jobbet, cyklade runt här i krokarna, käkade lunch, åt en glass och hade en allmänt trevlig dag! Sebastian, även kallad pollo (kyckling^^) älskar att resa och har varit i både Sverige och Danmark. Man kan säga att han är lika fascinerad av den nordiska kulturen som jag är av den latinamerikanska, så vi hade en hel del skoj att snacka om =)

Det är lustigt det där hur man loggar in nu och den första frågan man får av både mamma och syster är "vem är det?" , "ska du bli kär nu????". NEJ, ni kan vara lugna. Jag kan faktiskt ha manliga vänner utan att det betyder något mer. Dessutom är det kul att lära känna folk ochd det var ett kul sätt att spendera den här lördagseftermiddagen på nu när jag är själv här hemma. Så det så! Jag kommer hem i Juli, I promise :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0