Dag 63 - Nya huset


Som jag nämnde i förra veckan har kontoret fått flytta tvärs över gatan, från ett hus till ett annat. Flytten gick bra, vi fick börja gårdagen med att packa upp grejer och göra oss i ordning men nu är allt (det mesta iaf) på plats! Jag tycker nog mer om det nya kontoret faktiskt.. Det är modernare, toaletterna är fräschare (känns som att risken att springa på en spindel här är mindre), och min plats har en bättre utsikt än den förra :D

Det är däremot ganska kallt! Jag frös om fötterna igår så idag tog jag med mig strumpor som jag byter ut mina sandaler mot när jag sitter ner haha xD Kofta har jag också på mig men det där får man ta av sig sen när man ska på lunch.. Det ska bli 30 grader idag!!

Annars då.. Jo jag har börjat få bra rutiner och dagarna rullar på som bara den. Har hittat en müsli som är jättegod och en slags vaniljdryck som är som sån där yoghurt med bakterier som är snälla mot magen (baktelius regularis eller vafan de säger på reklamen för valio^^) fast att ikonsistensen är som mjölk, haha. Ja, i alla fall. Det är ju NÄSTAN som Arla vaniljlättyoghurt med min hemmagjorda müsli ;)
Däremot har jag typ givit upp hoppet om att hitta leverpastej! :/ Även om jag hittar det tror jag inte det kommer smaka som den vi äter hemma.  Buu,, miss ju liverpastry!

What else.. Jo. Ska nog ta en joggingtur senare ikväll =)
Nu ska jag fortsätta med dagens jobb!



Ett smaskigt mellanmål som jag åtg häromdagen. Äpple, banan, mandlar och valnötter plus en mixad cantalopmelon =)

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Underbart Hanna du håller liv i alla oss vi läser din blogg varje dag och skrattar och tycker att du är så optimal som kan vara där leva där ,,se skillnader ,och leva, älska det du gör,trivas underbart är det du nu får vara med omn..Något att ta med i bagaget hem,,,inte är det tungt heller..Puss från oss hälsa alla goda vänner

2011-04-05 @ 19:32:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0