Dag 65 - Converse!


Hej!
Kvällen igår var jättekul:) Vi var hemma hos en kollega och drack pisco sour och smaskade på tacoschips och guacamaule. Jag kom hem vid 1-tiden ungefär så det blev inte så mycket sömn, men nu är jag på jobbet redo för en ny dag =)

Idag ska det bli 27 grader men ibland är det mulet och på kontoret blir det riktigt kyligt, så det fick bli jeansskjorta, leggings och converse. Bekvämt en dag som denna då jag känner mig lite sömning =)



Ser ni höstlövet?:) Det är på g hit!

Löven börjar falla och jag känner mig riktigt nyfiken på hur hösten ser ut här i Santiago! Undrar om den är lika orange och vacker som hemma..? Men svampen får jag nog ge upp hoppet om..^^

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0