Dag 71 - Miss Independent


God morgon...:)
Måste erkänna att jag sovit rätt dåligt den här natten också, trots mina kvällsaktiviteter! Jaja, Så är det ibland..:) Antagligen beror det på att jag är själv hemma. Känner mig lite spänd hela tiden,, ni vet "shit, vred jag av gasen i köket?" "Låste jag dörren till balkongen??". Tar väl ett par dagar innan jag vänjer mig...

Jag kom att tänka på det häromdagen, att jag har ju faktiskt aldrig tidigare bott själv! Jag har knappt sovit en natt helt själv hemma i vårat hus?! Så även om det bara är 2 veckor som jag bor själv nu så är det ju verkligen något nytt. Jag tänkte på det igår när jag gick hem från jobbet. Jag visste att ingen skulle vänta på mig där hemma, när jag öppnade dörren och gick in i köket så stod mina frukostgrejer där odiskade, mina nytvättade kläder var det minsann ingen som hade vikt och ingen som hade funderat ut en god middag. MAMI, VAR ÄR DU!? Hahahaha. Nåväl, det var ju bara att ta tag i allt och göra det själv, vilket gick fint men jag kunde inte låta bli att tänka på hur van jag är att man alltid är flera som hjälps åt.. :) Det är ju dessutom roligare.... :)
Är dessutom lite rädd att jag ska glömma grejer. Typ som att vattna Marcelas blommor, eller glömma husnyckeln så att dörren går i baklås eller lämna gasen på så att hela huset sprängs i bitar.. Jisses. Jag har vild fantasi. Inte konstigt att jag inte kan sova!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0