Dag 78 - Sovmorgon?


Nej. Det var väl just vad det INTE var idag. Jag lyckades försova mig!!

No panic. Klockan ringde vid kvart över 7, jag stängde av den, somnade om och vaknade igen vid kvart i 8. Så ingen större fara ;) Men ni som känner mig vet att jag HATAR att försova mig. Försova sig = stressa och det är det värsta jag vet på morgonen. I alla fall. Det braiga med att vara som jag och alltid se till att ha god tid på sig på morgonen är att de få gångerna man försover sig så vet man var man kan spara in tid! Jag rappade på och lyckades gå hemifrån 5 över halv 9, kom till jobbet vid kvart i ungefär, före en del andra till och med^^ Haha.

Det konstiga med idag var att jag inte kände mig särskilt stressad. "FAN!" var väl typ min första reaktion men jag hetsade inte upp mig särskilt mycket utan la endast på ett kål. Hemma, om jag försover mig en halvtimme, då är jag ju nära en hjärtattack alltså. Jag får en puls som håller i sig flera timmar och det är den absolut SÄMSTA starten på en dag. Här kändes det inte så farligt. Jag åt till och med frukost i lugn och ro i sängen, utan att få magknip och må illa. Jag visste ju att jag skulle kunna komma i hyfsat god tid, och dessutom är det ingen som bryr sig om man kommer en kvart sent här, det är ju CHILE.

Omg. Märker ni vad som händer med mig? Jisses. Jag börjar bli både floja, disordenada och inpuntual (lat, ostrukturerad och opunktllig)!! MAÑANA MAÑANA!!!!!!!!! Det blir till att ha strikta restriktioner på mig när jag kommer hem, okej?!



Kanske var det tack vare elementet Emil som jag sov så gott i natt? :) Ja, ni hörde rätt, han har fått ett namn!

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Hoppas att Emil,Filip och du kan värma varandra..puss

2011-04-21 @ 19:06:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0