Dag 81 - Paskafton


Jag vet inte riktigt om mina rubriker den har helgen ar sarskilt relevanta? Nog for att det ar paskafton men jag kan inte riktigt pasta att det jag gor pa dagarna ar sarskilt paskigt.. hahaha.
Ni vet val att nar jag kommer hem sa maste jag ta ikapp allt det har? Det blir paskbord OCH midsommarafton i augusti, just so you know ;)

Idag nar jag vaknade och kollade pa klockan sa stod det 11.34! Det ar liksom mitt arsbasta! Jag antar att jag behovde somn efter gardagens dans :) Vi akte namligen till Valparaiso och festade igar. Tre piscocola och dans all night long. Kom hem vid 5 ungefar, vilket ar valdigt tidigt har i Chile.
Nar jag kom ner till koket nu pa morgonenn stod abuela och gjorde empanadas de mariscos! Muuums, ett helt bord fullt av empanadas, ni ska fa se bilder sen =)

Idag skiner solen! Det blir till att turista runt i Valparaiso och sen far vi se vad kvallen bjuder pa =)

GLOM INTE ATA PASKAGG!!!!! Go for it i jakten vid Dragontorpet! ;) ♥

Btw! Jag har tagit en massa bilder, men jag visar de nar jag ar tillbaks i Santiago dar jag kan ladda over dem till min dator :)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0