Dag 86 - Höstruggigt!

Temp. morgon: 8°C
Temp. dag: 18°C

Behöver jag ens säga att jag satt och läste svensk skvallerblaska igårkväll och sen somnade sött som ett litet barn och sov med ett leende på läpparna hela natten? Nej, jag tänkte väl det ;)

Idag är det lite ruggigt här i Chile. Mulet och grått,, ni vet sådär så man blir trött och gäspig bara av vädret? Förhoppningsvis spricker det upp fram mot lunch =)
Tycker i och för sig att hösten är en ganska mysig årstid... Man kan tappa upp ett bad, tända ljus och mysa under en filt med gott samvete... Problemet är väl bara att det är april nu och min hjärna är typ inställd på något annat..? Haha :)

Igår var en fin dag (inte bara pga paketet utan även för att solen sken och gjorde alla rödorangea träd ännu vackrare). Här har ni några bilder:)







Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0