Fix och trix!


Hej!
Ni ska bara veta hur fort dagarna rullar på här. För tillfället är det mycket tack vare praktiken:) Jag går upp strax efter 7 på morgonen, duschar och gör mig i ordning, äter frukost och går hemifrån mot praktiken runt 20 över 8. Vid 2-tiden är det lunch så då går jag hem för att äta men jag hinner inte så mycket mer än så eftersom jag ska vara tillbaks vid 3 igen. När klockan är 18 slutar jag för dagen och det är dags att gå hem. Och redan här är ju dagen nästan slut! Jag brukar ta en joggingtur men har man annat att fixa så får man sno sig lite. Typ om man ska till supermercado eller till el mall för att fixa något. Man hinner, för allt är öppet länge här, men ändå, man behöver ju softa, sova och fixa lite hemma också:)

Idag till exempel så tog jag en joggingtur efter jobbet, var ute ungefär mellan halv 7 och halv 8. När jag kom in tog jag en snabbdusch och kutade sen iväg mot el mall för att fixa lite grejer. Har bland annat köpt bussbiljett till Vinia del mar under påskhelgen för att hälsa på en kompis. Det gick på typ 70 spänn, tur och retur, billigt! :P
I alla fall, kom hem igen runt 9 och då var det till att fixa en middag lite snabbt och nu sitter jag här i sängen, mätt och belåten, med datorn i knät:D



Dagens middag: Ugnslagad merquénlax med ris och sallad =)

Jag äter typ frukost, lunch och middag i sängen...^^ Hahaha. En riktigt dålig vana jag har börjat med nu när jag är själv hemma :P

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0