Glad Påsk!!


Ja, det är ju faktiskt skärtorsdag så då tycker jag det är tillåtet att börja önska alla en Glad Påsk ;)

Jag har precis ätit en jättegod lunch, nu sitter jag i sängen och kollar på Vänner och chattar. Ska låta maten smälta lite sen drar jag ut på en joggintur och när jag kommer tillbaks är det till att göra sig i ordning och sen dra in mot busstationen :)



Dagens lunch :D

Jag ska som sagt fira påsk i Vinia del Mar! Gonza, en kompis i Spanien, har en kusin, Lalo, och far/morföräldrar där som jag ska hälsa på. Det kommer nog bli en hyfsat lugn helg med lite turistande i Valparaiso och så vidare. Förmodligen inte ens i närheten av alla andra påskhelgar jag har firat, haha :)

Jag gillar påsken otroligt mycket, främst tack vare att den alltid brukar vara så mysig. Vi träffas med kusinerna, letar påskägg trots att vi är vuxna, skrattar och har det allmänt trevligt. Så just nu längtar jag hem lite extra faktiskt!:/ Och det var lite just därför jag tänkte att det kunde vara skönt att åka iväg och hitta på något istället för att sitta hemma här själv och inte göra något särskilt. För det är bannemig ingen PÅSK! 
Så nu drar jag till en chilensk kuststad och softar lite istället! Vem vet, kanske får tag på ett påskägg där jag me? ;) 

Älskar er där hemma! Glad påsk på er!!

Juste!! Kommer lämna min dator hemma men det finns datorer hos Lalo så jag kommer försöka uppdatera därifrån =) 

Enjoy;)

H

 

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vi ska tänka på dig, och söka kraft från Chile, när vi letar efter våra ägg på lördag! Glad Påsk fina Hannsingen! <3

2011-04-21 @ 21:32:30
URL: http://ebonyochivory.blogg.se/
Postat av: Hanna

Taaaaaack!! <3<3

2011-04-22 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0