Indiskt ikväll :)


Det här är en av de första fredagskvällarna som jag ska äta middag här hemma i lägenheten! Vanligtvis brukar vi (man?) gå ut och äta på fredagarna och lördagarna, alternativt att man samlas ett gäng hemma hos nån och har en asado, en grillkväll =) Och grillkvällar är det dåligt med här på balkongen kan jag säga så det blir ju oftast vi som åker hem till andra ;)

Men ikväll, är ändå ingen vanlig kväll! Marcelas barndomskompis är här för att laga indiskt tillsammans med oss! Hon är tydligen jätteduktig just på att laga indisk mat så det ska bli jättespännande att smaka :D Jag är ju ett fan av just den maten också, hihi :) Men jag tror inte det blir naanbröd tyvärr! Mami, när jag kommer hem går vi och äter indiskt!!!! <3



Här förbereds det i köket! Julio står i bakgrunden och tjuvröker, nått han inte får för Marcela nu när det snart är dags för maraton!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0