Dag 20 - Bra och dåliga saker


Idag har det hänt bra och dåliga saker.

Vi börjar med de bra.
Jag cyklade till skolan och det gick bra! :D Jag hittade, det var uppfriskande och det tog ca 40 min :) Dessutom har jag en ny lärare den här veckan som jag trivs med mycket bättre än den förra, jag tror jag ska ha henne nästa vecka också så det känns skönt! :D

Det dåliga.
Min resa till Viniafestivalen kanske inte blir av! :( Malin som jag skulle hänga med där ska åka iväg till Pucon och kommer inte hem förrän på söndag. Eftersom ens förflutna liksom alltid hänger med en in i framtiden så blir det av olika anledningar komplicerat för mig att åka dit själv. Men jag vill verkligen dit och se festivalen... Vi får se om det löser sig... Jävla skit.

Så. Det här var ett mindre glatt inlägg. Livet i Chile är inte problemfritt det heller...

Enjoy;)

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0