Dag 3 - Internetcafé


Tog micron till narmaste tunnelbanestation dar jag hittade ett internetcafé. Min dator funkar alltsa forarande inte:/ FAr se hur jag loser det dar... Sa lange for det bli bildlosa inlagg.

Har varit och handlat lite pa supermercado, kopte 4 liter juice, 5 avocado och flingor for typ 70 spann. Ska snart ta mig till lagenheten och ata nagot innan jag aker tillbaks in till stan for att mota upp Felipes syster Nicole. Hon ska visa mig runt lite i stan, forhoppningsvis la moneda dar presidenten bor :)





Det ar lite roligt for jatteofta sa aker det med gatumusikanter pa bussarna och sjunger och spelar gitarr, och sen ger alla nagra sma mynt. Det ar ganska mysigt och valdigt annorlunda fran Sverige.

Vi hors people!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0