Fiffig grej!


Idag när jag stod i duschen efter joggingturen så gjorde jag en alldeles förträfflig upptäckt! (Med risk för att detta är något som redan finns i Sverige och att alla har det utan att jag vet det, sånt händer mig rätt ofta så jag skulle inte bli förvånad^^) Men i alla fall, medan jag schamponerade in håret så fick jag plötsligt syn på något svart mellan badkarskanten och duschskynket. SPINDEL?!!!!!!!!!!! Var förstås min första reaktion men jag insåg ganska snabbt att så inte var fallet. Det svarta, som var runt och lika stort som ett mynt ungefär var inget mindre än MAGNETER! Dessa är alltså till för att hålla skynket på plats så att det inte suger sig innåt sådär äckligt mot kroppen. Jag kom genast att tänka på mamma och mig som brukar brottas med det där problemet och till och med övervägt att be om lösningen hos RixMorgonZoo. Men nu behöver vi inte det:D Får se till att köpa med mig sånna hem till mami :)  (Opps, kom dock på att vi behöver ett badkar då.. hmmm.. hahaha xD men i alla fall!!!!)



Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Mamzi

Tokfia...!



Tyngder finns på en del duschdraperier redan från början, insydda i fållen nedtill, men magneter är ju smart... kräver förstås ett badkar... :-)

2011-02-15 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0