Madrid


Halloj!
Efter en 4 timmar lång flygresa är jag nu framme i Madrid. Det var inte alls kul att säga hej då till familjen på arlanda.. :/ Det började redan hemma där jag skulle pussa hejdå till Olympus och Maya. Sen följde familjen med hela vägen till säkerhetskontrollen, och där blev det tårar.. :/
Kände mig liten och vilsen och jag har ALDRIG NÅGONSIN TIDIGARE velat åka hem så mycket som jag ville när jag satt själv på gaten och väntade på planet. Jag ville verkligen bara ringa mamma och be henne komma och hämta hem mig.
Men men. Det här ska nog gå bra! Jag känner mig lite bättre till mods nu.. Jag har ju min mami med mig i bakfickan, jämt! ;)

Nu lite bilder från dagens äventyr



Jag hittade starbucks! En vaniljlatte satt fint efter lite tårar...





Fick åka tåg till gaten! Madrids flygplats är stor...





Där jag befinner mig för tillället :)

Enjoy! ;)

H

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ushh va det ser folktomt ut på den där flygplatsen! ;p

Var det fullt på flyget till chile? eller kunde du ligga raklång över 3 säten?... Pussar på dig!

2011-02-02 @ 18:44:13
URL: http://nightdreamers.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha nej;) Men jag trodde nastan det ocksa nar jag kom till den tomma gaten! ;)

2011-02-04 @ 05:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0