Skolan!


Nu kan jag berätta lite om skolan :)

Jag går i en klass som heter B2 VERDE. Det har med nivån att göra tror jag. I alla fall, vi är en liten grupp på 5 elever. Tre från brasilien, en från holland och jag la supersueca. Vi har lektion mellan 9-13 varje vardag där vi använder oss av en lärobok med en massa övningar men också pratar väldigt mycket, det är så man lär sig bäst:)

Skolan är liten och ganska gammal. Väldigt mysig och jag trivs riktigt bra! Dessutom finns det wifi så det är perekt för mig att ta med mig datorn och chatta lite efter lektionen!
Nu ska jag ta mig hemåt för att äta lite lunch :)

Btw, ska försöka lägga upp en video sen! Får se om jag lyckas :) Nån som vet hur man gör??

Hasta luego!

Enjoy;)

H



Kommentarer
Postat av: Peter

tjaoo youtube funkar la? Bah regga dig å sen lägga upp.

2011-02-09 @ 13:31:13
URL: http://artnr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0