Avslutnings-once


Lördagskvällens avslutningskalas fick ju ett litet abrubt slut..:/ Men istället samlades vi alla på söndagskvällen :)

Först och främst kan jag ju säga att jag kom i säng klockan halv 7 på morgonen efter en natt tillsammans med Vale och hennes polare :) Vid 2-tiden hade jag en lunch inbokad i andra änden av stan, Pajarritos, hemma hos Felipe och hans familj. Det var mysigt att få komma dit och jag så väl mottagen :)

Senare på eftermiddagen softade jag hemma hos Julio och Marcela och på kvällen kom hela gänget över för att tomar once. Vi åt pizza och hade det jättemysigt tillsammans. Det avslutades med en tårta med 6 st champagneljus, ett för varje månad, och en fotoshoot i soffan med alla samlade <3
Jag fick en jättefin bok om Chile där alla hade skrivit en liten rad var och signerat. Tårarna var nära...

Jag hadede svårt att sova den kvällen. Många tankar som rullade runt i huvudet och först då så började min hemfärd kännas verklig.



En chilensk tradition! "Födelsedagsbarnet" ska ta en liten smakbit med munnen på tårtan, och då passar alla andra på att trycka ner ansiktet bakifrån i den! hahaha :)



Sista bilden är ett collage av Javi <3

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0