Dag 152 - Sista arbetsveckan!


Temp. morgon: -1°C
Temp. dag: 15°C


God morgon!
Är nu tillbaks i Santiago och vardagen börjar ta form igen. Var riktigt trött i morse eftersom jag inte kom hem förrän kl 1 i natt! Just nu känns det helt okej, men tröttheten lär väl komma ikapp mig senare idag ;)

Det här är faktiskt min sista vecka här på praktiken! Jisses, det är ju helt sjukt! Sen kommer jag ha 2½ vecka ungefär, helt ledigt då jag kan passa på att göra precis vad jag vill =) Besöka museum, sightseeingbuss i Santiago, gymma, strosa, njuta... och sen eventuellt en liten trip mot Viña del mar är väl det som jag har tänkt försöka hinna med =)

Som sagt så kommer det komma inlägg allt eftersom om allt som jag var med om i San Pedro de Atacama. Alla bilder kommer även att komma upp på facebook! Men nu måste jag ta tag i jobbet! :D


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0