Dag 159 - Första semesterdagen!


Temp. morgon: 7°C
Temp. dag: 14°C

God morgoooon!!
Första dagen på min "semester" här i Chile och det känns ju lite ovant måste jag säga =) Har börjat dagen med ett gympass, jätteskönt! Jag är ju ändå ingen sjusovare så då tycker jag det är lika bra att kliva upp, träna och sen ge sig ut på stan när alla butiker, muséum etc har öppnat =)

Idag är det iofs måndag och många sevärdheter har ju stängt.. Men jag ska ändå ge mig in till centrum för att kika i lite butiker, sen ska jag äta lunch med Marcela och sen ska jag nog försöka kika förbi en utställning med egyptiska föremål som de har ordnat i ett tält utanför Parque Arauco. Kameran åker givetvis med!;)





Idag blev det en låååångfrukost framför tvn :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0