Dag 162 - Mot museum!


Temp. morgon: 2°C
Temp. dag: 14°C

Dagens frulle:
Grötkokta frukter kryddade med vanilj och kanel, en knäckemacka med avokado och tomat samt kaffe!

God morgon!
Klockan är strax efter 11 på förmiddagen och jag ska nu ge mig ut på stan! Ska först mot Parque Arauco och försöka få tag på biljetter till Harry Potter ikväll, sen ska jag in mot stan och ett stort museum som heter Museo de Bellas Artes =) Det ska förmodligen regna senare idag så det blir perfekt att vara innomhus! Tar med mig paraplyet också;)





Till er som tycker att min frukost lät lite mysko. Jag kom på den idag och jag kan verkligen rekomendera den!! Koka upp gröt (havregryn+mjölk) tillsammans med fruktbitar, jag valde en halv pepino, en khakifrukt och en kiwi, tillsammans med kryddor. Låt koka till önskad konsistens och sen är det bara att käka =)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0